söndag 25 januari 2009

Det var den helgen det.......

...och inte handlade den om si så där väldans mycket mys heller. Magsjuka på kidsen....kul.

Har varit uppe hela natten med lillkillen. Somnade vid 7 snåret i morse...*gäsp*...känner mig lite mosig för tillfället.

Kidsen mår helt ok just nu dock men frugan är inte i bästa form. Själv känner jag inget drag av magsjuka någonstans faktiskt. Bra värre då jag är rätt jäkla trött på kräkningar vid det här laget.

Vi får se om det håller i sig...hoppas hoppas hoppas hoppas.

Ett ganska uppenbart tecken på tillfrisknande är när den nyss så magsjuka lillkillen kommer springandes med en påse micropopcorn och vill ha den poppad...jo jo, fantastisk idé kid...du har ju bara spytt en hel natt så popcorn är nog det absolut bästa för din mage just nu.

*gäsp*

Nämnde jag att jag är trött???

- PappaJanne

2 kommentarer:

  1. Om du känner di utanför kan du få lite du med. En puss kanske?

    SvaraRadera
  2. Kan man få den där pussen utan magsjukebaciller månne ;)

    SvaraRadera