söndag 18 januari 2009

Lite fix här och där....

...och vipps så är man i gång ;)

Ska fixa till lite länkar och sånt också tänkte jag. En annan har ju en scrap-fruga här hemma med egen blogg. Hon rockar fett med sitt kortmakeri samt layouter...ta en titt vettja.

Själv har jag inga som helst talanger...ja, förutom min imponerande förmåga att samla på gigantiska stickor i mina händer då...ja jo...man är ju snickare. Tror att mina händer snart kommer att bestå av mestadels trä och då furu i synnerhet. En och annan eksticka förstås....kanske lite bok och björk också...jaja...det blir nog bra.

Kan hända att jag lägger upp lite bilder på saker jag har byggt senare. Men oroa er inte...detta skall ej bli någon snickar fetishism extravaganza blog typ sak...eller nåt..nej nej, det finns så mycket att skriva om.

Ta förskylningar till exempel...vem fasen kom på det??? Vad är det bra för??? Vad tjänar mänskligheten på att vara förskyld 6 månader om året??? Snor, slem och hosta...jo man tackar. Huvudvärk och ont i halsen...jo fan, det blir man karl av...bah.

Och alla dessa förskylda individer som tycker att de som mirakulöst har klarat sig minsann borde få en släng av sleven och helt sonika utan några som helst betänkligheter ställer sig i kö på ICA och hostar på allt dom ser...tack som fan säger jag. Fasen...hur mycket jag än försöker så klarar jag inte att hålla andan i de 10 minuter jag vistas på just nämnda ICA.

Fast detta är ju inte så vitt jag vet klagomuren. Ska nog sluta åma mig nu.

Ha det bra allihopa vettja.

- PappaJanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar